8.7.07

Til salgs!!

et gult verdi hjerte er til salgs
en diamant sjel er ikke solgt ennå
men bare aksepteres kontant gode gjerninger
som betalingsvilkår

hva betyr å være rik
er det å ha penger
for å kunne kjøpe alt

ny drømmer har møte sted
på et hjørne i hvilken som helst gate
som ikke har betyndning
i hvilken by det var

i dag har jeg blitt rik
jeg har møte noen igjen
noen som hadde forsvunnet
for få uker

hun var der
med sin egen fantasi
med en vakker melodi


hun tok min hånd
og hun gråt
og jeg ga henne en klem
og vi gråt ...
ja
vi gråt sammen

...

jeg hvisket til henne
du... jeg elsker deg
og hun hvisket tilbake
du...
jeg ... elsker han

vi så på hverandre
og vi lo ...
lo til klokken var to.

1 comment:

Anonymous said...

ikke sikkert det kommer 2 ganger nå..
men nå er jeg bare så rørt