13.1.08

Ansvar


Det a ta ansvar har mye i selve begrepet
det blir en forståelse om hva et menneske
betyr i sammfunet

Jeg tar mitt ansvar i forhold til mine nære
familie , venner , kjente.
Hvordan?
Med og dele min kunnskap mine analisser
mine følelser som kan bevisse en annen vision
om livet...

Vi er alle sammen i samme verden
med en behov om å leve livet ut
skape våre drømmer eller våre enkelte behov

Hvert enkelt menneske kan ta sitt ansvar
med å være mådig nok til å være medmenneske
med en ny frisk tanke som bygge en verden hvor
felleskapet lykkes.

4 comments:

Anonymous said...

still looking at your poems sometimes :) happy new year..litt late but its the thought which counts

amadeus

Vilma Rubi said...

Amadeus:
Hyggelig og se deg på den siden .... vilma

Oberon said...

......i live in another reality.

Anonymous said...

Aún no hablo noruego, pero seguro que tu poema es hermoso, como tú. Cuando vengas a Madrid, ya sabes donde tienes un cálido hogar.

Beso.